onsdag 10 september 2008

Sista gången jag visar tänderna...på ett tag.

Hey, vi har redan konstaterat att jag är lite störd men jag har tagit en massa bilder på mig själv i spegeln där jag visar tänderna. Titta noga för imorgon kommer "efter"-bilderna då det inte ser ut så här.


Tafatt försök till att le.


Tänderna som står ut upptill.



Här kan ni se mina hörntänder.


Dom skall skjutas in. In, in ,in.


A...Mongo. Kanske skulle se arg ut? Vad vet jag.
.
Ni får gärna skriva lycka till.
Kl 9:00 åker vi ifrån Västerås imorgon (11 september). Kl10:40 är det dags. Kommer inte att sova en blund i natt. Ska bli så kul. Har längtat efter den här dagen sååååååå länge. Minns ni inlägget då jag skrev att jag hade tänkt på saken. Nu är det äntligen dags. Har gått ganska fort ändå.
.
.

8 kommentarer:

  1. Du har ju fina tänder....

    Men lycka till iallafall!!

    SvaraRadera
  2. hahaha roliga bilder! :) nästan så man börjar att grimasera själv när man ser på de! Lycka till nu! :)

    SvaraRadera
  3. Fråga är om dom står ut eller -----
    Är det inte tänderna bredvid som sitter för långt in o skall regleras utåt ???/Mamma

    SvaraRadera
  4. Kolla på job idag o trodde att jag hade hittat ett men det var nog mer för dig kanske. Lönen var så urusel för mig 97,60/tim ?????/Mamma

    SvaraRadera
  5. Lycka till idag :)

    SvaraRadera
  6. Till Peter. Tack
    Till Kena. Hahaha
    Till mamma. Allt är snett. man kan säga att jag har tegelstenar i munnen i regnbågensfärger. Varför är det färgglada prickar på liksom? Jaja. Fårogar nästa gång jag åker dit. Dom kanske kan byta.

    "LÖnen var usel, tänkte på dig". Tack hurrö. vad var det för jobb då. Vi kan väl höras om det.

    Till Victoria. Tack. Jag bjuder på en massa fula bilder senare idag.

    SvaraRadera
  7. Hej, Jag har alltid tyckt att ditt leende har personlighet, Mycke tack vare dina tänder kanske?
    jag vet inte,
    Men ett Hollywood leende är sällan lika känslofyllt som sitt eget...
    Min personliga åsikt är att:
    Låt de va, Tycker de är otroligt sött och personligt..
    Men What Ever Makes U Happy...

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera